cafe ome toon
De huisstijl heeft de uitstraling van een Huiskamercafé. Toegankelijk maar niet ouderwets.
CROSS Kunstrally
Logo en huisstijl zijn door Wolters Creative ontwikkeld om middelbare scholieren er toe aan te zetten om zich op te geven voor een talentenjacht.
Carryout
Logo met thema ‘werk in uitvoering’, verbindend, organiseren.
knopspeldjes baarschot
Carnavalsvereniging. Aanpassing logo
Food & Balance
Fris logo met een condensed lettertype.
NATURAL URN
De urnen zijn gemaakt volgens het principe van de gulden snede. Dat idee vormt de basis van het logo.
politieke partij Lev
Rechts naast het logo is het creatieve proces te zien en de alternatieve voorstellen. Wolters Creative maakt altijd meerdere opties voor een logo zodat we samen tot de beste oplossing komen.
DIOSNA DIESSEN
Organisatie in Diessen die voor het dorp Koningsdag, Sinterklaas en Kerst organiseren. Vrolijk en feestelijk ontwerp.
het knooppunt
Logo moest ambacht uitstralen. Wolters Creative heeft tevens bestickering voor een bestelbus gemaakt.
